FOOX in gesprek met Folkert Eizinga van CSG Liudger te Waskemeer

Waarom kiest u voor FOOX Bergsma Franeker?
Wij zijn klant geworden, omdat wij de verhouding tussen prijs en kwaliteit in orde vinden. Problemen bestaan niet. Er gaat heus wel eens iets mis, maar hoe dit vervolgens wordt opgelost, daar gaat het om!
Het enthousiasme van onze accountmanager van FOOX Bergsma Franeker, Theo Verbeek, werkt daarbij heel prettig. Er is wederzijds respect en vertrouwen. Ontzorgen is eigenlijk het woord dat hierbij het beste past, want dat is wat FOOX doet.

Welke producten levert FOOX Bergsma Franeker u?
Dat is heel breed. Het begon met producten voor onze fris- en snoepautomaat, deze wordt inmiddels full-service door FOOX onderhouden. Dit houdt in dat FOOX de goederen- en geldstroom beheert. Daarna kwamen de koffie, schoonmaakartikelen en diepvriesproducten. Theo regelde zelfs een oven voor ons, die aan ons in bruikleen is verstrekt.
Sinds vorige week is er een koffie automaat van Douwe Egberts geplaatst door FOOX. Onze directeur en leerkrachten waren ontevreden over de oude automaat. Samen met Theo hebben we een oplossing gezocht én gevonden! FOOX levert niet alleen de apparatuur, maar regelt daarbij ook de installatie, service en het onderhoud. 

U noemt net schoonmaak, kunt u daar iets over vertellen?
Wij kregen een aantal vragen met betrekking tot schoonmaak; welke middelen wel, welke niet? Welke handdoekjes etc. Theo gaf aan dat schoonmaak niet zijn specialisme is maar dat er binnen FOOX Bergsma Franeker wel schoonmaakspecialisten zijn. Collega Jacob de Vries heeft advies op maat gegeven. Ook dat is FOOX; voor elk vraagstuk een specialist in huis die een goed advies geeft!
FOOX in gesprek met Folkert Eizinga van CSG Liudger te Waskemeer